WINKELPAS

EEN PAS VOOR UW WINKEL ZORGT ERVOOR DAT UW KLANTEN MEER UITGEVEN EN VAKER TERUGKOMEN

De consumenten aankopen doen in uw winkel, kunt u belonen voor de frequente bezoeken met behulp van een winkelpas. Zorg ervoor dat uw klanten vaker terug zullen komen, tevreden zijn en vooral loyaal naar uw winkel zullen worden.

Klanten werven met de winkelpas

In elke onderneming is het proces van het werven van klanten verschillend. In sommige gevallen zal een winkel, de enige in de regio zijn. Hierdoor hebben de klanten geen keuze hebben om bij u de aankopen te doen. Echter is het in veel situaties het geval, dat er veel concurrentie in de nabije omgeving aanwezig is. Wanneer dit het geval is, is het belangrijk om klanten te werven door aan te geven wat uw onderneming onderscheidend maakt van de anderen.

Voordelen bieden is op dit moment een bewezen manier waardoor klanten overstag zullen gaan en voor uw onderneming kiezen. Door middel van het direct aanbieden van een winkelpas zorgt u ervoor dat de klanten voor voordeel kunnen sparen. Een winkelpas zorgt dus voor een manier om klantenwerving effectief in te zetten.

Klanten tevreden houden

Nadat de klanten in het bezit zijn van een winkelpas, is het belangrijk dat zij hier ook daadwerkelijk gebruik van gaan maken. Door de voordelen in de winkel duidelijk te maken en tijdens het betaalproces altijd om de winkelpas te vragen, zorgt u ervoor dat de klanten bij elk bezoek tevreden, met meer gespaarde punten, de deur uit gaan.

Op de hoogte houden

Het kan zijn, dat de klanten enkel in uw winkel kopen als ze daadwerkelijk iets willen kopen. Het is daarom belangrijk om ze ook buiten deze momenten op de hoogte te stellen van bijvoorbeeld aanbiedingen, koopavonden en hun saldo van de winkelpas.

Door actief gebruik te maken van het Klantkaart mailprogramma, zorgt u ervoor dat u de klanten kunt voorzien van e-mails over deze informatie. Hiermee cre√ęert u nieuwe contactmomenten met de klant waardoor u altijd in de gedachte van de klant blijft.

GEHEEL VRIJBLIJVEND INFORMATIE AANVRAGEN

Wilt u weten wat het Klantkaart spaarsysteem voor u kan betekenen? Vul hieronder uw gegevens in en we sturen u binnen 24 uur vrijblijvende informatie toe.

! Helaas kunnen wij voor consumenten die passen kwijt zijn of punten op hun pas willen zetten niets betekenen. Neem hiervoor contact op met de onderneming waar u de pas van heeft ontvangen !

Wat kunnen wij voor u betekenen?:

Bedrijfsnaam:

Bent u een consument? Neem dan contact op met het bedrijf waar u de pas van bezit.

Naam: *

E-mailadres: *

Telefoonnummer: *

Vragen of opmerkingen:

Interesse?

Heeft u interesse in het klantkaart spaarsysteem in uw automotive onderneming?
Neem dan contact op via 088 - 55 268 00 of neem via het contactformulier hierboven contact met ons op.

Tevreden klanten uit de automotive branche

ekelschot
fred
noordhoek
rubik