Winkeliersvereniging

Verhoog de binding met het winkelgebied én de verkoopkansen door gebruik te maken van een loyaliteitssysteem

Klantkaart ondersteunt al jarenlang winkeliersverenigingen in heel Nederland in het realiseren van onderstaande doelstellingen. Met onze kennis en expertise zorgen we ervoor dat jij zonder zorg op snelle en efficiëntie wijze met een gezamenlijk spaarsysteem kunt starten.

De doelstelling die wij met de samenwerking voor ogen hebben:
– Klanten binnen het winkelgebied houden
– Het vergroten van de naamsbekendheid van het winkelgebied
– Bereiken van een professionele uitstraling
– Inzicht krijgen in klantgedrag en daarop acties kunnen uitvoeren
– Omzetverhoging voor de deelnemende winkeliers
– Onderscheiding t.o.v. andere winkelcentra of steden
– Een interessant saldo op de gezamenlijke rekening van niet ingewisselde spaarpunten
– Mogelijkheid om alle sparende consumenten te mailen
– Een marketinginstrument bieden voor de gehele vereniging en voor de deelnemers

Hoe ziet het traject eruit?
Klantkaart is in het implementatietraject van A tot Z betrokken. Van een duidelijke presentatie over het spaarsysteem tot de juiste begeleiding met het opzetten van marketingactie. Wij zorgen ervoor dat het spaarsysteem in de de stad of dorp een enorm groot succes wordt!

Hieronder lees je kort hoe dit traject en onze betrokkenheid eruit ziet:
– Klantkaart geeft een presentatie aan het bestuur van de winkeliersvereniging
– Klantkaart geeft een eventuele presentatie aan alle deelnemers van de winkeliersvereniging
– Klantkaart doet eventueel een inventarisatie van geïnteresseerde deelnemers
– Het opstellen van het draaiboek voor implementatie met de planning en de te nemen stappen
– Klantkaart maakt een ontwerp voor de klantenkaart van de winkeliersvereniging in de eigen huisstijl. Wenst je deze zelf te ontwerpen? Dan is dit ook mogelijk en levert Klantkaart de aanleverspecificaties aan.
– Klantkaart ondersteunt bij het bedenken van promotieplannen
– De klantenkaarten worden geleverd
– Het systeem wordt geïnstalleerd bij de deelnemers 
– Klantkaart verzorgt het beheer van de centrale applicatie
– Na volledige oplevering en ondersteuning, staat Klantkaart altijd klaar om verder ondersteuning te bieden.

Klantkaart zorgt voor snelle, professionele implementatie van een op maat gesneden loyaliteitssysteem. Zonder enorme investeringen. Indien gewenst kunnen wij de maandelijkse administratieve afhandeling ook verzorgen. Onze goed opgeleide, servicegerichte helpdeskmedewerkers staan klaar voor advies en ondersteuning bij vragen en problemen.

De betrouwbaarheid van ons systeem
Onze exclusieve samenwerkingspartner op het gebied van loyalty-maatwerk-software is Intersolve. Deze organisatie verzorgt het backoffice-systeem voor alle grote partijen in Nederland zoals o.a. K.L.M., Bart Smit, Hunkemöller en de Hema. Doormiddel van onze samenwerking zijn we verzekerd van 100% betrouwbaarheid en kunnen wij altijd gebruik maken van de nieuwste ontwikkelingen en technologie. Betrouwbaarheid is voor ons een absolute voorwaarde; gespaarde punten zijn tenslotte geld waard en hier mag geen twijfel over ontstaan!


Informatie of een presentatie?
Heb je behoefte aan meer informatie over ons spaarsysteem voor de winkeliersvereniging of wens je wellicht een persoonlijke presentatie over alle mogelijkheden en technische specificaties? 

Neem dan contact op via onderstaande knop of bel ons direct op 088 – 55 268 00

Scanr app webterminal

NIEUW!
All-in
loyaliteits-
pakket

Nu: €38,50 p.m.
+ 100 spaarkaarten gratis!