De rol en de positie van de zelfstandige vers-ondernemer heeft een enorme verandering ondergaan.
 Het was heel lang eenvoudig om je te onderscheiden van de supermarkt. 
Kwaliteit, vers, ambachtelijk, feestelijk en smakelijk tegenover prefab, gemak en prijs. Er is veel veranderd. Hoewel de diversiteit en de topkwaliteit van de professionele zelfstandige vers-ondernemer nog niet gehaald wordt door de supermarkt, zijn de verschillen kleiner geworden.

Spaarpunten, een effectief middel
Om de strijd met de supermarkten succesvol aan te kunnen blijven gaan, is meer nodig dan top-kwaliteitsproducten. De slag om de consument kan niet alleen meer gewonnen worden op productniveau. Alles draait om de klant, om de goodwill van de klant, de bereidheid om naar de winkel te komen. Alle beschikbare middelen moeten ingezet worden om de consument te behouden. En, belonen met spaarpunten is een uiterst effectief middel.

Het Klantkaart-spaarsysteem; uw klant belonen met spaarpunten
De loyaliteit om de klant, daar draait het om. De klant wil voorzien worden van heerlijke producten en wil aandacht, zorg en waardering voor zijn loyaliteit. Het Klantkaart-Spaarsysteem is gebaseerd op 15 jaar praktijkervaring bij veel van uw collega’s. Door het belonen van de klant met spaarpunten winnen we de loyaliteit van de klant en zorgen we voor:

  • onderscheiding van de concurrentie
  • verkrijgen van inzicht in de klant
  • een eenvoudig instrument om te communiceren met de klant
  • meer omzet en meer winst

Met uw spaarpunten voelt de klant zich gewaardeerd
Een spaarprogramma, passend bij uw specifieke situatie, we maken het op maat. Uw klant gaat beloond worden met spaarpunten op basis van de besteding. Uw klant wordt beloond, voelt zich gewaardeerd en waardeert u met meer winkelbezoek en meer omzet. Spaarpunten leiden tot meer omzet.

Door:

  • een volledige ondersteuning en ontzorging
  • uitgekiende e-mail-communicatie
  • een verjaardagsmailing
  • verzenden van maandaanbiedingen
  • verzenden van bestellijsten met de feestdagen

vergroten we de binding met uw klant.

Voor uw klanten is alleen het beste product goed genoeg, voor u alleen het beste spaarprogramma. Laat u ondersteunen door Klantkaart, de marktleider in het MKB en win de strijd met de supermarkt!

NEEM CONTACT OP

Share The Story