Verloren strijdGiganten als Vroom & Dreesmann, Scapino en Mexx vallen om omdat zij de slag om de klant hebben verloren. Het is ze uiteindelijk niet gelukt van de klanten, loyale klanten te maken. Hun vaste, zo zeker lijkende klantenkring heeft zich langzaamaan van hen afgekeerd en gekozen voor andere aanbieders.
Een spaarsysteem helptEr zijn geen wondermiddelen of een universeel medicijn, maar een onderneming kan niet zonder de goodwill van de klant om jou te verkiezen boven de concurrent. Het is voor de klant van tegenwoordig niet meer voldoende om een goed product of een goede dienst geleverd te krijgen, maar hij wil gewaardeerd worden en beloond worden voor zijn keuze. Belonen door gebruik te maken van een spaarsysteem, geen wondermiddel, maar het werkt!
Kies voor het Klantkaart LoyaliteitssysteemKlanten waarderen en belonen voor hun loyaliteit naar jouw onderneming, dat kan met het Klantkaart Loyaliteitssysteem! Zorg ervoor dat je jouw klant kent door ze met het Klantkaart Loyaliteitssysteem in beeld te brengen. Met behulp van een duidelijk overzicht van jouw klanten kun je zorgen voor een grotere klantentrouw, frequenter winkelbezoek en een hogere besteding per bezoek.
Volledige ondersteuning bij de invulling van jouw spaarsysteemKlantenbinding, spaarprogramma’s, loyaliteit en de juiste communicatie met de juiste boodschap; dat is de specialiteit van Klantkaart. Klantkaart is marktleider binnen het MKB en samen met jou stellen wij graag het ideale spaarsysteem op.
Hoeveel spaarpunten geef ik weg bij welk bedrag? Hoe belonen we de klant in ruil voor waardering? Hoe zorg ik ervoor dat de klant trouw naar mijn onderneming blijft? Dit zijn de vragen die wij voor u oplossen!
Met het Klantkaart Loyaliteitssysteem:- Onderscheid jij je van jouw concurrenten
- Vergroot je de klantentrouw
- Zet je een stap in verdere professionalisering
- Communiceer je met de klant op een manier die past bij de klant van vandaag
- Realiseer je meer omzet en meer winst
Deel deze blog: