Met het spaarpuntensysteem van Klantkaart kunt u in een paar eenvoudige stappen een succesvol spaarsysteem opzetten.

Het systeem van Klantkaart draagt er zorg voor dat uw klanten d.m.v. een spaarkaart, punten kunnen sparen die zij later kunnen inleveren voor eventuele korting of gratis artikelen.

Na iedere aankoop wordt het bedrag van de aankoop in punten op de pas bijgeschreven. Deze gegevens van de klanten worden in uw persoonlijke database opgeslagen zodat deze op elk moment ingezien kunnen worden. Hierdoor zal loyale klant een puntensaldo opbouwen die op een later moment via het spaarpuntensysteem verzilverd kunnen worden.

Omdat het spaarpuntensysteem zich automatisch de database met alle klantinformatie vult, ontstaat er een datebase vol met interessante informatie. Vanuit deze database kunt u interessante informatie achterhalen, zoals:
– Rapportages uitdraaien van al uw klanten
– Zien wie uw beste klanten zijn

Ook kunt u alle klanten of een geselecteerde groep op elk gewenst moment een e-mail sturen.


Heeft u interesse in het spaarpuntensysteem van Klantkaart?

Vraag vrijblijvend meer informatie aan via het contactformulier hiernaast of bel Klantkaart voor meer informatie op: 088 – 55 268 00

GEHEEL VRIJBLIJVEND INFORMATIE AANVRAGEN

Wilt u weten wat het Klantkaart spaarsysteem voor u kan betekenen? Vul hieronder uw gegevens in en we sturen u binnen 24 uur vrijblijvende informatie toe.

Naam/bedrijfsnaam *

E-mail adres *

Telefoonnummer *

Bijzonderheden