Spaarprogramma

Klantkaart is gespecialiseerd in het krijgen en behouden van loyale klanten. Het spaarprogramma van het Klantkaart loyaliteitssysteem zorgt ervoor dat uw klanten vaker terugkomen en het zorgt er ook voor dat uw klanten meer in uw winkel besteden. Bij elke besteding die klanten maken in uw winkel, kunnen zij spaarpunten krijgen. Dit loyaliteitsprogramma is gebaseerd op het registreren van spaarpunten op een klantenpas, bij iedere aankoop in uw winkel. Zowel de winkelier als de klant kunnen op ieder moment zien hoeveel spaarpunten op de spaarpas zijn bijgeschreven.

Effectief spaarprogramma met minimale investering

Het Klantkaart spaarprogramma werkt eenvoudig en snel. Klantkaart gaat de slag om een klantenkaart in uw huisstijl te ontwerpen en zal hierna de terminal in uw winkel installeren. Deze terminal kan eventueel aan uw kassasysteem gekoppeld kan worden. Uw persoonlijke klantenkaarten kunt u aan uw klanten uitgeven en hier eventueel een borgsom voor vragen om de kosten de verlagen. Iedere klant beschikt dan over een spaarpas waarop via de terminal in de winkel spaarpunten worden bijgeschreven of worden verzilverd. Iedere spaarpas wordt op naam en overige gegevens van de klant geregistreerd in een database.

Spaarprogramma met loyalty marketing mogelijkheden

Winkeliers die meedoen aan het spaarprogramma van Klantkaart hebben ook de mogelijkheid om speciale loyalty marketing activiteiten te ondernemen. U heeft deze mogelijkheid doordat alle gegevens van uw klanten die een spaarpas hebben, in een database zijn opgenomen. Vanuit ons CRM kunt u rapportages downloaden om erachter te komen wie uw klanten precies zijn, hoeveel punten zij hebben gespaard en verzilverd, hoe frequent zij in uw winkel zijn en nog veel meer.

Middels deze rapportages kunt u voor specifieke klantgroepen of voor specifieke productgroepen verkoopacties organiseren. U kunt de klanten uit deze groepen een persoonlijke e-mail sturen met bijvoorbeeld een uitnodiging voor een speciaal georganiseerd evenement of een kortingsactie.

Door actief te werken met de klantenkaart loyalty marketing mogelijkheden zorgt u ervoor dat uw klanten meer besteden, loyaler worden en tevreden klanten zijn!

GEHEEL VRIJBLIJVEND INFORMATIE AANVRAGEN

Wilt u weten wat het Klantkaart spaarsysteem voor u kan betekenen? Vul hieronder uw gegevens in en we sturen u binnen 24 uur vrijblijvende informatie toe.

! Helaas kunnen wij voor consumenten die passen kwijt zijn of punten op hun pas willen zetten niets betekenen. Neem hiervoor contact op met de onderneming waar u de pas van heeft ontvangen !

Uw naam (verplicht)

Uw email (verplicht)

Uw telefoonnummer *

Uw bericht