Meer weten?

Spaarprogramma

Spaarprogramma met loyalty marketing mogelijkheden.

Klantkaart is gespecialiseerd in het krijgen en behouden van loyale klanten. Het spaarprogramma van het Klantkaart Loyaliteitssysteem zorgt ervoor dat jouw klanten vaker terugkomen en het zorgt er ook voor dat zij meer in uw winkel besteden. Bij elke besteding die klanten maken in jouw winkel, kunnen zij spaarpunten krijgen. Dit loyaliteitsprogramma is gebaseerd op het registreren van spaarpunten op een klantenpas, bij iedere aankoop in jouw winkel. Zowel de winkelier als de klant kunnen op ieder moment zien hoeveel spaarpunten op de spaarpas zijn bijgeschreven.

Effectief spaarprogramma met minimale investering

Het Klantkaart spaarprogramma werkt eenvoudig en snel. Klantkaart gaat de slag om een klantenkaart in jouw huisstijl te ontwerpen en zal hierna de terminal in de winkel installeren. Deze terminal kan eventueel aan jouw kassasysteem gekoppeld worden. Jouw persoonlijke klantenkaarten kun je aan jouw klanten uitgeven en hier eventueel een borgsom voor vragen, om de kosten de verlagen. Iedere klant beschikt dan over een spaarpas waarop via de terminal in de winkel spaarpunten worden bijgeschreven of worden verzilverd. Iedere spaarpas wordt op naam en overige gegevens van de klant geregistreerd in een database.

Spaarprogramma met loyalty marketing mogelijkheden

Winkeliers die meedoen aan het spaarprogramma van Klantkaart hebben ook de mogelijkheid om speciale loyalty marketing activiteiten te ondernemen. Je hebt deze mogelijkheid doordat alle gegevens van jouw klanten die een spaarpas hebben, in een database zijn opgenomen. Vanuit ons CRM kun je rapportages downloaden, om erachter te komen: wie jouw klanten precies zijn, hoeveel punten zij hebben gespaard en verzilverd, hoe frequent zij in de winkel zijn en nog veel meer.

Middels deze rapportages kun je voor specifieke klantgroepen of voor specifieke productgroepen verkoopacties organiseren. Je kunt de klanten uit deze groepen een persoonlijke e-mail sturen met bijvoorbeeld een uitnodiging voor een speciaal georganiseerd evenement of een kortingsactie.

Door actief te werken met de klantenkaart loyalty marketing mogelijkheden, zorg je ervoor dat jouw klanten meer besteden, loyaler worden en tevreden klanten zijn!

Onze branches

Een bewezen spaarsysteem bij meer dan 3000 ondernemers in Nederland en België

Bekijk onze referenties