SPAARPAS

"Het inzetten van een spaarsysteem met uw eigen gepersonaliseerde spaarpas, zorgt gegarandeerd voor loyale klanten die meer zullen aankopen. "

De spaarpas van het Klantkaart loyaliteitsprogramma heeft de vorm en het formaat van een bankpas. Hij kan worden voorzien van een chip, een magneetstrip of een barcode. Op deze pas worden bij iedere aankoop aan de hand van de besteding in de winkel spaarpunten bijgeschreven of kunnen gespaarde punten worden verzilverd. De spaarpas wordt op naam geregistreerd en ingevoerd in een database. Daardoor kunt u vanuit het systeem heel eenvoudig op professionele wijze effectief met uw klanten communiceren. Inzet van een spaarsysteem gaat het aantal winkelbezoeken van uw klanten en hun gemiddelde besteding verhogen.

De voordelen van de spaarpas

Uw klanten blijven betrokken bij het spaarprogramma omdat men op ieder moment, in de winkel en op uw website, kan zien hoeveel punten men al gespaard heeft. Omdat de spaarpas op naam staat geregistreerd, krijgt u een perfect inzicht in uw klanten. U kunt selecties maken op alle gewenste criteria en zo heel gericht en effectief met uw klanten communiceren. Klantkaart richt voor u een aantal automatische acties in. Houders van een pas kunnen bijvoorbeeld met hun verjaardag een felicitatie ontvangen en een uitnodiging om een attentie in de winkel op te halen. Omdat u veel voordelen gaat koppelen aan het hebben van een spaarpas, krijgt u een groot bestand aan actieve spaarders. Klanten die kunnen sparen, besteden meer en komen vaker terug!

Het succes van het Klantkaart systeem

Met de Klantkaart spaarpas bindt u klanten aan uw winkel door ze voor iedere aankoop te belonen. Met het belonen van uw klanten, maakt u van klanten loyale klanten. En met de spaarpas werft u ook nieuwe klanten, omdat u zich nog meer gaat onderscheiden van de concurrentie.

Zet vandaag de stap naar grotere klantenbinding met uw eigen pas. 
Laat uw adviseren door de autoriteit op het gebied van sparen, Klantkaart. Onze medewerkers 
staan voor u klaar om met de introductie van uw eigen spaarpas de binding met uw klant te verstevigen, het aantal bezoeken aan uw winkel te laten toenemen en de gemiddelde besteding te verhogen.

Interesse?

Heeft u interesse in het klantkaart spaarsysteem?
Neem dan contact op via 088 - 55 268 00 of vul het onderstaande contactformulier in.

GEHEEL VRIJBLIJVEND INFORMATIE AANVRAGEN

Wilt u weten wat het Klantkaart spaarsysteem voor u kan betekenen? Vul hieronder uw gegevens in en we sturen u binnen 24 uur vrijblijvende informatie toe.

! Helaas kunnen wij voor consumenten die passen kwijt zijn of punten op hun pas willen zetten niets betekenen. Neem hiervoor contact op met de onderneming waar u de pas van heeft ontvangen !

Uw naam / bedrijfsnaam (verplicht)

Uw email (verplicht)

Telefoonnummer

Bijzonderheden