spaarpassen

SPAARPASSEN IN COMBINATIE MET EEN EFFECTIEF SPAARSYSTEEM

Mensen hebben altijd al de behoefte gehad om te sparen, vanaf de jagers en verzamelaar tot aan de dag van vandaag sparen mensen graag spullen bij elkaar. Tegenwoordig is sparen met spaarpassen nog nooit zo makkelijk geweest.

Het voordeel van sparen

Sparen wekt een bevredigend gevoel op bij de consument en zorgt ervoor dat zij een positieve associatie krijgen met het bedrijf waar ze sparen. Aan het bedrijf is het hierna de taak om het spaargedrag van de consument te belonen met een financiële of een materiële beloning. Deze beloning zal het spaarproces interessant maken voor de consument omdat zij zich er bewust van zullen zijn waar ze voor sparen.

Beloningen

Hoe de klanten d.m.v. de spaarpas beloont worden, is volledig naar eigen invulling te bepalen. Beloon de klanten bijvoorbeeld bij 100 spaarpunten met een gratis taart of kies ervoor om €10 korting te geven. Voor iedere onderneming is de manier van belonen uiteraard verschillend, maar een ondernemer weet als de beste waar zijn consumenten blij van worden.

Elektronische spaarpassen

Sparen is mogelijk op vele verschillende manieren. We kennen allemaal wel de stempelkaarten, knipkaarten en zegels plakken, maar dit is vaak omslachtig werk en zorgt voor veel extra werk voor de medewerkers.

Door de vele technische ontwikkelingen is elektronisch sparen met een spaarpas zeker geen overbodige luxe meer. Dit sparen gaat zo gemakkelijk als het invoeren van de pas in de terminal, het bedrag in te toetsen en u bent klaar! Daarnaast zal u door middel van een elektronisch spaarsysteem in combinatie met een een aantal spaarpassen inzicht krijgen in uw klantenbestand.

Aan de hand van een persoonlijke database kan u als ondernemer gemakkelijk overzichten inzien die volledig gecustomized kunnen worden met een informatie die voor u van belang is.

Geen gegevens meer kwijt

Is een klant een stempelkaart kwijt? Dan is het helaas niet te achterhalen wat het huidige puntensaldo is, waardoor de kans groot is dat de klant niet bereid is om opnieuw te beginnen met sparen. Met een elektronisch systeem metspaarpassen loopt u dit risico niet omdat alle gegevens direct veilig in de database opgeslagen zullen zijn.

Tevreden klanten

Aan het eind van de rit zult u door te werken met een spaarpas onder andere tevreden klanten hebben die regelmatig bij u terug zullen komen, zij zullen enthousiast zijn door uw beloningen en daarnaast meer uitgeven waardoor u uw omzet zal zien groeien!

GEHEEL VRIJBLIJVEND INFORMATIE AANVRAGEN

Wilt u weten wat het Klantkaart spaarsysteem voor u kan betekenen? Vul hieronder uw gegevens in en we sturen u binnen 24 uur vrijblijvende informatie toe.

! Helaas kunnen wij voor consumenten die passen kwijt zijn of punten op hun pas willen zetten niets betekenen. Neem hiervoor contact op met de onderneming waar u de pas van heeft ontvangen !

Naam/bedrijfsnaam *

E-mail adres *

Telefoonnummer *

Bijzonderheden