De spaarkaart van het Klantkaart loyaliteitsprogramma zorgt er voor dat uw klanten bij u terug blijven komen en daarmee zorgen voor meer omzet. Op de spaarkaart worden spaarpunten bijgeschreven voor iedere aankoop die een klant doet. De gespaarde punten kunnen worden ingewisseld voor korting of voor speciale cadeaus

Spaarpunten op de spaarkaart

edere spaarkaart van het Klantkaart spaarsysteem wordt op naam geregistreerd en ingevoerd in een database. Via de terminal in de winkel kunnen de winkelier en de klant altijd zien hoeveel punten op de spaarkaart zijn bijgeschreven. De spaarkaart heeft de vorm van een bankpas die volledig met de huisstijl van de onderneming gepersonaliseerd kan worden.

Spaarkaart punten verzilveren

Met het Klantkaart spaarprogramma kan de klant de punten die op zijn spaarpas zijn bijgeschreven verzilveren wanneer hij dat wil. Dat kan zijn voor speciale aanbiedingen in de winkel of voor korting bij aankoop. Als winkelier kunt u de gegevens van de spaarkaart die in de database zijn opgenomen gebruiken om acties voor speciale groepen klanten te organiseren.

GEHEEL VRIJBLIJVEND INFORMATIE AANVRAGEN

Wilt u weten wat het Klantkaart spaarsysteem voor u kan betekenen? Vul hieronder uw gegevens in en we sturen u binnen 24 uur vrijblijvende informatie toe.

! Helaas kunnen wij voor consumenten die passen kwijt zijn of punten op hun pas willen zetten niets betekenen. Neem hiervoor contact op met de onderneming waar u de pas van heeft ontvangen !

Naam/bedrijfsnaam *

E-mail adres *

Telefoonnummer *

Bijzonderheden