Loyaliteitssystemen van Klantkaart, in de praktijk bewezen

Het behouden en het uitbouwen van de bestedingen van loyale klanten wordt loyalty marketing genoemd. Het hebben van loyale klanten is bevorderend voor de omzet, maar het behouden van de klanten en het uitbouwen van de bestedingen is net zo belangrijk voor het krijgen van klantloyaliteit. Met een Klantkaart loyaliteitsprogramma beschikt u over een gedetailleerde database met gegevens over de bestedingen van uw klanten. Dat geeft u de mogelijkheid om gerichte loyalty marketing activiteiten te ontplooien voor specifieke productgroepen of specifieke klantsegmenten. Waardoor u op een gerichte wijze uw klanten kan benaderen, op deze manier kunt u continuïteit creëren voor uw omzet.

Spaarprogramma als basis voor loyalty marketing

Klantkaart biedt een even eenvoudig als effectief spaarprogramma voor loyalty marketing. Bij iedere aankoop in uw zaak worden spaarpunten bijgeschreven via de Klantkaart terminal. De klant heeft een spaarkaart in de vorm van een chipkaart. Op ieder moment kan de klant in uw winkel zien hoeveel punten hij heeft gespaard.

Loyalty marketing tegen minimale kosten

Werken met het Klantkaart loyaliteitsprogramma vraagt een minimale investering. Tegen minimale kosten zorgen wij voor een snelle, professionele implementatie van een op maat gesneden systeem. Indien gewenst kunnen wij de complete administratieve afhandeling en ondersteuning van het loyaliteitsprogramma voor u verzorgen.

Wilt u weten wat het Klantkaart spaarsysteem voor u kan betekenen? Vraag vrijblijvend informatie op maat aan.

Vraag informatie aan