Loyaliteitssystemen van Klantkaart, in de praktijk bewezen

Een loyaliteitsprogramma met de klantenkaart is gebaseerd op Loyalty marketing. Het kost u op den duur meer energie om constant nieuwe klanten te werven dan de oude te behouden. Het geven van positieve winkelervaring aan de klant, zal ervoor zorgen dat er een verhoging ontstaat van het aantal positieve contactmomenten. En een verhoging van het aantal positieve contactmoment kan weer leiden tot meer verkoop. Deze verkoop kan van bestaande klanten komen, maar ook van nieuwe. Wanneer bestaande klanten namelijk enthousiast zijn over uw bedrijf, bestaat de kans dat zij mond-tot-mond reclame maken voor u. Op deze manier haalt u ook nieuwe klanten binnen. Een loyaliteitsprogramma bevorderd dus de verkoop en de loyaliteit van uw klanten. Het Klantkaart loyaliteitsprogramma zorgt ervoor dat uw klanten vaker bij u terugkomen en bij hun bezoek gemiddeld meer gaan besteden.

Voor het krijgen van loyale klanten hebben wij voor iedere situatie en/of winkelier een passend loyaliteitsprogramma.

Hoe werkt het loyaliteitsprogramma van Klantkaart?

Het loyaliteitsprogramma is gebaseerd op het registreren van spaarpunten op een klantenkaart. Uw klanten kunnen via de terminal in uw winkel zien hoeveel punten zij hebben gespaard. De gespaarde punten kunnen zij verzilveren voor speciale producten of voor korting op hun aankoop. Op basis van de gegevens van de klantkaarten kunt u specifieke klantgroepen selecteren voor bijvoorbeeld een mailing of voor speciale winkelacties.

Zie ook: Het Spaarpuntensysteem
Zie ook: De klantenkaart

Wilt u weten wat het Klantkaart spaarsysteem voor u kan betekenen? Vraag vrijblijvend informatie op maat aan.

Vraag informatie aan