loyale klanten

Loyaliteit

Loyale klanten zijn een gezonde basis voor de omzet van uw winkel. U krijgt loyale klanten door ze meer te bieden dan uw concurrent, dit kunt u doen door bijvoorbeeld een spaarprogramma aan te bieden. Om klanten vaker te laten terugkomen, kunt u ze belonen voor iedere aankoop die zij in uw winkel maken.

Klanten werven en klanten binden

Met een loyaliteitsprogramma van Klantkaart kunt u meer bieden dan uw concurrent en kunt u dus nieuwe klanten aantrekken. Door deze klanten met een spaarprogramma te belonen worden zij loyale klanten. Zij komen vaker terug en besteden meer. Een klantenpas in de vorm van een chipkaart is zowel een simpel als een effectieve basis voor het loyaliteitsprogramma.

Loyale klanten voor individuele winkelier of winkelketen

Klantkaart biedt voor iedere situatie een oplossing op maat, zowel voor individuele winkeliers als voor een winkelketen of een winkeliersvereniging. Wij nemen u alle zorgen uit handen, installeren de terminals en beheren de database. U kunt altijd rekenen op professionele service, ondersteuning en advies op maat bij vragen en problemen.

Franchise, zelfstandig of winkeliersvereniging

Wilt u specifieke informatie lezen over uw branche? Kies hieronder uw branche:
Winkeliersvereniging
Franchiseformule
Zelfstandige winkelier

GEHEEL VRIJBLIJVEND INFORMATIE AANVRAGEN

Wilt u weten wat het Klantkaart spaarsysteem voor u kan betekenen? Vul hieronder uw gegevens in en we sturen u binnen 24 uur vrijblijvende informatie toe.

! Helaas kunnen wij voor consumenten die passen kwijt zijn of punten op hun pas willen zetten niets betekenen. Neem hiervoor contact op met de onderneming waar u de pas van heeft ontvangen !

Naam/bedrijfsnaam *

E-mail adres *

Telefoonnummer *

Bijzonderheden