Loyaliteitssystemen van Klantkaart, in de praktijk bewezen


Klantloyaliteit levert een belangrijke bijdrage aan uw omzetvergroting, het geeft namelijk verbetering aan de financiële resultaten. Door uw klanten te belonen voor iedere aankoop in uw winkel kunt u ervoor zorgen dat zij vaker terugkomen. En daardoor krijgt u loyale klanten. Om klantloyaliteit te bereiken biedt Klantkaart een spaarsysteem met een chipkaart waarop de klant bij iedere aankoop spaarpunten bijgeschreven krijgt.

 

Systeem op maat voor klantenloyaliteit

Het behalen van klantloyaliteit via het loyaliteitsprogramma van Klantkaart is voor iedere winkel mogelijk. Voor elke situatie biedt Klantkaart een oplossing op maat, zowel voor een individuele winkelier als voor een winkelformule of een winkeliersvereniging. Met een beperkte investering in klantloyaliteit via Klantkaart, krijgt u de beschikking over alle voordelen van het Klantkaart loyaliteitsprogramma. De registratie van spaarpunten is eenvoudig en u krijgt een complete database voor marketingactiviteiten.

Klantloyaliteit met spaarkaart

Het krijgen van klantloyaliteit via het Klantkaart spaarsysteem gebeurt via de werking van een chipkaart voor de klant. De klant zal bij iedere besteding spaarpunten ontvangen via de speciale terminal in de winkel. Deze terminal zal iedere spaarpunten bijschrijven. De klanten kunnen op ieder moment zien hoeveel hij gespaard heeft en voor welke cadeaus of speciale aanbiedingen zij in aanmerking voor komen. Eenvoudiger kan klantenloyaliteit niet worden gemaakt.

Wilt u weten wat het Klantkaart spaarsysteem voor u kan betekenen? Vraag vrijblijvend informatie op maat aan.

Offerte spaarsysteem