KLANTENBINDING, DE BASIS VOOR DE CONTINUÏTEIT VAN UW BEDRIJF

Klantenbinding

De wereld voor de consument en voor u als ondernemer is compleet veranderd. Klantenbinding, vroeger bijna een vanzelfsprekendheid, is iets waar om gevochten moet worden. Oude patronen, kopen bij een winkel vanuit gewoonte of omdat de consument zich met u en uw winkel verbonden voelde, die patronen zijn grotendeels doorbroken. En klantenbinding, waardoor de klant bij u blijft terugkomen, uw winkel verkiest boven die van de concurrent. Dat is de basis van het succesvol voortbestaan van uw bedrijf!

klantenbinding

Klantenbinding is niet meer vanzelfsprekend, de wereld is veranderd

De consument, uw klant, wordt dagelijks benaderd, via e-mail en social media en op die manier verleid zijn aankopen elders te doen. Daarnaast is het gedrag van uw klant ook veranderd. Niet meer automatisch naar de bekende vaste adressen, het Internet wordt intensief geraadpleegd en de klant staat meer open voor andere aanbieders. U zult dus actief en veel intensiever dan voorheen moeten werken aan het binden van uw klanten.

Klantenbinding door onderscheiding

Onderscheiding, als dat mogelijk is, met uw product en dienst. Onderscheiding door de zorg en aandacht voor uw klant, en, het perfecte instrument om u te onderscheiden en de binding met uw klant te vergroten, is het actief inzetten van een loyaliteitssysteem. U gaat de binding met uw klant enorm positief beïnvloeden wanneer u uw klant, naast uw zorg en aandacht, gaat belonen voor zijn aankoop, belonen voor het bezoek aan uw winkel, belonen voor de klantenbinding.

Elke verandering biedt een kans de binding met uw klant te versterken

Er wordt bij het verdwijnen van gevestigde namen als Vroom & Dreesmann, Free Record Shop en de Schoenenreus direct gewezen naar het Internet als de grote boosdoener. Veranderingen en bedreigingen zijn er altijd geweest en zullen er altijd zijn. Kern is, dat deze organisaties de binding met hun klanten zijn kwijtgeraakt. Meer dan 80% van de bestedingen geschiedt nog steeds in de winkels! En natuurlijk moet u als ondernemer scherp kijken naar de nieuwe ontwikkelingen, ze niet als bedreiging maar als kans benaderen en zult u er zich bewust van moeten zijn dat alles draait om klantenbinding. Als u in staat blijft uw klanten terug te laten komen, is uw succes verzekerd. Klanten komen bij u terug door klantenbinding!

GEHEEL VRIJBLIJVEND INFORMATIE AANVRAGEN

Wilt u weten wat het Klantkaart spaarsysteem voor u kan betekenen? Vul hieronder uw gegevens in en we sturen u binnen 24 uur vrijblijvende informatie toe.

! Helaas kunnen wij voor consumenten die passen kwijt zijn of punten op hun pas willen zetten niets betekenen. Neem hiervoor contact op met de onderneming waar u de pas van heeft ontvangen !

Naam/bedrijfsnaam *

E-mail adres *

Telefoonnummer *

Bijzonderheden