horeca

TROUWE KLANTEN IN UW HORECA-ONDERNEMING ZIJN ENORM WAARDEVOL!

Laat uw horeca klanten vaker terugkomen met het Klantkaart-spaarsysteem

De grootste omzetkansen voor uw horeca onderneming liggen bij uw bestaande klanten. Met het Klantkaart spaarsysteem gaat u ervoor zorgen dat uw klanten vaker terugkomen. Uw klanten worden voorzien van een elektronische pas in uw eigen uitstraling waarmee u de klant gaat de klant belonen met spaarpunten voor zijn bezoek en besteding. De klant beloont u door vaker terug te komen en meer te besteden. Het spaarsysteem geeft u inzicht in de klant en zijn bezoek en u kunt vanuit het spaarsysteem uw klant professioneel, eenvoudig en gericht benaderen. Met bijvoorbeeld de volledig geautomatiseerde verjaardagsmailing boeken we al voor veel van uw collega’s groot succes. Meer omzet, meer winst, meer trouwe klanten met uw eigen horeaca spaarsysteem.

Laat de klanten sparen voor kortingen of kortingen en u zult direct merken dat de klant van tevreden klant, naar loyale klant gaat!

 

Professioneel spaarsysteem
Wanneer u aan de slag gaat met het spaarsysteem van Klantkaart, gaan wij met veel plezier aan de slag met een ontwerp voor uw klantenkaart. Deze klantenkaart wordt in overleg met u ontworpen in uw huisstijl, zodat deze kaart een prachtige aanvulling is op uw marketing.

Na ontvangst van de passen kunt u al uw klanten in de horeca gelegenheid voorzien van een spaarpas waarmee zij bij elke besteding punten kunnen sparen. De actie die u aan deze gespaarde punten verbindt is volledig naar eigen inzicht in te richten. U kunt er bijvoorbeeld voor kiezen om om punt per bestede euro uit te geven en bij 50 gespaarde punten een taart weg te geven. Geeft u liever korting weg bij een x aantal gespaarde punten, dan behoort dit ook tot de mogelijkheden.

 

Het succes van het Klantkaart systeem
Wilt u succes behalen met het Klantkaart systeem, dan is het belangrijk om gebruik  te maken van alle mogelijkheden die het systeem te bieden heeft. Zo kunt u gemakkelijk al uw sparende klanten een e-mail sturen om ze op de hoogte te houden van acties, aanbiedingen of nieuws. Maar daarnaast is het ook belangrijk om het spaarsysteem een vast onderdeel van het afrekenproces te maken, door actief te vragen naar de spaarpas. Gaat u met alle onderdelen aan de slag, dan kunt u rekenen op een groeiende omzet en loyalere klantengroep!

 

Volledige ondersteuning
Na de oplevering van het spaarsysteem houdt de ondersteuning van Klantkaart uiteraard niet op, het personeel van Klantkaart staat altijd klaar om u te helpen met bijvoorbeeld:
– Instructie voor uw personeel
– Advies over de invulling van het spaarsysteem
– Het uitdraaien van profielrapportages
– Het opstellen van mails
– Het verzorgen van de uiterst succesvolle verjaardag- en welkomstmailing

Met het Klantkaart-spaarsysteem is gerichte, professionele communicatie met uw klant zeer eenvoudig. Klantkaart biedt het allemaal en we doen dit al voor tientallen van uw collega’s !

GEHEEL VRIJBLIJVEND INFORMATIE AANVRAGEN

Wilt u weten wat het Klantkaart spaarsysteem voor u kan betekenen? Vul hieronder uw gegevens in en we sturen u binnen 24 uur vrijblijvende informatie toe.

! Helaas kunnen wij voor consumenten die passen kwijt zijn of punten op hun pas willen zetten niets betekenen. Neem hiervoor contact op met de onderneming waar u de pas van heeft ontvangen !

Bedrijfsnaam:

E-mailadres: *

Telefoonnummer: *

Vragen of opmerkingen:

Interesse?

Heeft u interesse in het klantkaart spaarsysteem voor uw horeca onderneming?
Neem dan contact op via 088 - 55 268 00 of neem via het contactformulier hierboven contact met ons op.

Tevreden klanten uit de horeca