Artikel FD (Het Financiële Dagblad)

marinus-grootIn 2003 startte het door Leendert Jan van Doorn opgerichte bedrijf om zich binnen een aantal jaren absolute marktleider te kunnen noemen. “Dat hebben we bereikt door het leveren van een geweldig instrument in combinatie met een enorme kennis en ondersteuning van de ondernemer”, vertelt Diepbrink.

Klantenbinding

De trend in retail is helder, en, alleen de ondernemers die zich blijvend kunnen onderscheiden, met hun producten, dienstverlening en met name hun klantgerichtheid, zullen overleven.
Het wordt voor de kleinere ondernemer steeds lastiger een onderscheidend product te leveren.
De versbranche ondervindt steeds grotere concurrentie vanuit het supermarktkanaal, de andere branches worden meer en meer bedreigd door de Internetwinkels. Het belangrijkste wapen voor deze ondernemers is het verstevigen van de binding met hun klanten, het inzicht in deze klanten en de mogelijkheden om op eenvoudige en professionele wijze te kunnen communiceren met de klant via de juiste kanalen.
Klantkaart weet daar als geen ander op in te spelen en bedient duizenden ondernemers van een professioneel spaarsysteem en levert de ondersteuning die daarbij nodig is om een optimaal resultaat te bereiken voor die ondernemer.

‘De markt verandert’

“De meeste van onze klanten hebben weinig tijd om zich naast de reguliere werkzaamheden bezig te houden met de invulling van een loyaliteitsprogramma om de vereiste binding met de klant te bewerkstelligen en vaak ontbreekt ook de nodige kennis”, vertelt Diepbrink. In de afgelopen 11 jaar hebben we een enorme ervaring opgedaan en kennen we situatie binnen een winkel als geen ander en zijn daardoor in staat die invulling te verzorgen voor de ondernemer die nodig is om te kunnen overleven en succesvol te zijn.
Belangrijkste partner van Klantkaart is Intersolve. Dit toonaangevende bedrijf –het verzorgt de loyaliteits- en Cadeaukaartsystemen van organisaties als de HEMA, Hunkemöller en De Bijenkorf- waarborgt de continuĂŻteit, met name op het gebied van de technische ontwikkelingen.
De markt verandert nog steeds snel, van stempelkaartjes naar zegeltjes naar elektronisch sparen. Het zal niet heel veel jaren meer duren en de consument en de retailer zullen elkaar weten te vinden via de mobiele telefoon, en wij zijn er klaar voor, besluit Diepbrink.

Share The Story