franchiseformule

Heeft u een franchiseformule? Verstevig uw concurrentiepositie en ben altijd op de hoogte van uw volledige klantenbestand door een loyaliteitssysteem in te zetten.

Meten is weten

Een goed gekozen en goed gebruikt loyaliteitssysteem voor uw franchiseformule zorgt ervoor dat u als franchisegever in controle blijft over alle franchisenemers. Het spaarsysteem is zo ontwikkeld dat u de eigenaar blijft van alle data die de franchisenemers voor u verzamelen, denk bijvoorbeeld aan leeftijd, spaarpunten en e-mailadressen. Ondanks dat u als franchisegever voornamelijk aan de zijlijn staat en niet altijd op de hoogte bent van wie de klanten zijn, is dit voor u wel degelijk interessante data. Door de franchisenemers te voorzien van een spaarsysteem, biedt u hen een interessante tool die voor meer omzet en klanten zal zorgen, maar u zult ook zeker van de voordelen profiteren!

Data is waardevol

Het verzamelen van de klantgegevens heeft een aantal voordelen waar u als franchisegever de vruchten van plukt, namelijk:
– Door de klanten in de database te registeren beschikt u als franchisegever over alle e-mailadressen, waardoor gemakkelijk een e-mail gestuurd kan worden naar het hele klantenbestand. Hierdoor kunt u een nieuwsbrief met één druk op de knop versturen en daarmee tevens uw huisstijl waarborgen.
– Besluit een franchisenemer niet met uw franchiseconcept verder te gaan, dan blijft u de eigenaar van de data en kan de franchisenemer deze niet meenemen.
– Ook overzichtelijke rapportages kunt u als franchisegever gemakkelijk vanuit ons CRM exporteren. Download bijvoorbeeld een rapportage met een duidelijk overzicht van de transacties van alle franchisenemers. Zo kunt u ook vaststellen welke ondernemer meer hulp nodig heeft of welke ondernemer u in het zonnetje kan zetten.

Voordelen voor de franchisenemer

Uiteraard bestaan er naast voordelen voor u als franchisegever, ook genoeg voordelen voor de franchisenemer. Zo is het spaarsysteem een extra marketinginstrument waardoor het filiaal een duidelijk onderdeel wordt van de gehele franchise organisatie, dit verhoogt de betrouwbaarheid.

Daarnaast zal de franchisenemer meeprofiteren van de marketingacties die u als franchisegever naar het gehele klantenbestand kan versturen. De ondernemer die hier niet de tijd of kundig genoeg voor is, hoeft hierdoor geen nieuwsbrieven te versturen, maar zal wel traffic krijgen naar het filiaal vanuit de algemene nieuwsbrief.

Wilt u als franchiseformule de franchisenemer wel de optie geven om e-mails te sturen, dan is dit uiteraard mogelijk. Zij kunnen dan zelf gemakkelijk een e-mail opmaken in het CRM systeem en deze naar alle eigen klanten mailen. Bovendien biedt u de franchisenemers een prima instrument om hun financiële prestaties mee te verbeteren, welke ondernemer wilt dat nou niet?

Hoe ziet het traject eruit?

Klantkaart is in het implementatietraject van A tot Z betrokken. Van een duidelijke presentatie over het spaarsysteem tot de juiste begeleiding met het opzetten van marketingactie, wij zorgen er voor dat het spaarsysteem een succes wordt.

Hieronder leest u kort hoe dit traject en onze betrokkenheid eruit ziet:

  • Klantkaart geeft een presentatie aan uw franchise organisatie
  • Klantkaart geeft een eventuele presentatie voor de franchisenemers
  • Klantkaart doet eventueel een inventarisatie van geïnteresseerde franchisenemers
  • Het opstellen van het draaiboek voor implementatie met de planning en de te nemen stappen
  • Klantkaart maakt een ontwerp voor de klantenkaart in uw eigen huisstijl. Wenst u deze zelf te ontwerpen? Dan is dit ook mogelijk en levert Klantkaart u de aanleverspecificaties aan.
  • Klantkaart ondersteunt bij het bedenken van promotieplannen
  • De klantenkaarten worden geleverd
  • Het systeem wordt geïnstalleerd bij de deelnemers
  • Klantkaart verzorgt het beheer van de centrale applicatie
  • Na volledige oplevering en ondersteuning, staat Klantkaart altijd klaar om verder ondersteuning te bieden.

Klantkaart zorgt voor snelle, professionele implementatie van een op maat gesneden loyaliteitssysteem. Zonder enorme investeringen. Indien gewenst kunnen wij de maandelijkse administratieve afhandeling voor u verzorgen. Onze goed opgeleide, servicegerichte helpdeskmedewerkers staan klaar voor advies en ondersteuning bij vragen en problemen.

De betrouwbaarheid van ons systeem

Onze exclusieve samenwerkingspartner op het gebied van loyalty-maatwerk-software is Intersolve. Deze organisatie verzorgt het backoffice-systeem voor alle grote partijen in Nederland zoals o.a. K.L.M., Bart Smit, Hunkemöller en de Hema. Doormiddel van onze samenwerking zijn we verzekerd van 100% betrouwbaarheid en kunnen wij altijd gebruik maken van de nieuwste ontwikkelingen en technologie. Betrouwbaarheid is voor u en voor ons een absolute voorwaarde; gespaarde punten zijn tenslotte geld waard en hier mag geen twijfel over ontstaan!

Informatie of een presentatie

Heeft u behoefte aan meer informatie over ons spaarsysteem voor uw franchiseformule of wenst u wellicht een persoonlijke presentatie over alle mogelijkheden en technische specificaties? Neem dan contact op via het contactformulier hiernaast of bel naar 088 – 55 268 00.

GEHEEL VRIJBLIJVEND INFORMATIE AANVRAGEN

Wilt u weten wat het Klantkaart spaarsysteem voor u kan betekenen? Vul hieronder uw gegevens in en we sturen u binnen 24 uur vrijblijvende informatie toe.

! Helaas kunnen wij voor consumenten die passen kwijt zijn of punten op hun pas willen zetten niets betekenen. Neem hiervoor contact op met de onderneming waar u de pas van heeft ontvangen !

Bedrijfsnaam:

E-mailadres: *

Telefoonnummer: *

Vragen of opmerkingen:

Tevreden en succesvolle franchiseformules