HET BEDRIJFSPROFIEL VAN KLANTKAART

Wie is Klantkaart, wat doen we en wat kan je van ons verwachten?

Werven van nieuwe klanten en behouden van bestaande klanten is een voortdurend gevecht. Een gevecht waarvoor u alle beschikbare middelen inzet: uw assortiment, uw prijs, uw aanbiedingen, uw kwaliteit, uw winkelinrichting en uw winkelpersoneel. Maar maakt u al gebruik van het wapen dat een spaarpas heet?

Maak gebruik van de kennis van de marktleider en autoriteit op het gebied van loyaliteitsprogramma’s

Klantkaart is gespecialiseerd in klantenbinding, loyaliteitsconcepten en spaarsystemen. Wij stellen onze expertise graag ter beschikking om uw financiële resultaten te verbeteren. Onze technisch hoogwaardige oplossingen met een unieke eenvoud leveren u direct resultaat.

Meer dan 2.000 winkeliers gingen u voor

Grote winkelketens en franchiseformules werken zeer succesvol met ons loyaliteitsprogramma. In ieder marktsegment zijn we ruim vertegenwoordigd. Naast zelfstandige winkeliers bedienen wij multinationals, franchiseformules, winkeliersverenigingen, zorginstellingen, automobielbedrijven en horeca-ondernemingen. Kortom, onze kennis, ervaring en expertise strekt zich uit over de totale markt.

De betrouwbaarheid van ons systeem

Onze exclusieve samenwerkingspartner op het gebied van loyalty-maatwerk-software is Intersolve. Deze organisatie verzorgt het backoffice-systeem voor alle grote partijen in Nederland zoals o.a. K.L.M., Bart Smit, Hunkemöller en de Hema. Doormiddel van onze samenwerking zijn we verzekerd van 100% betrouwbaarheid en kunnen wij altijd gebruik maken van de nieuwste ontwikkelingen en technologie. Betrouwbaarheid is voor u en voor ons een absolute voorwaarde; gespaarde punten zijn tenslotte geld waard en hier mag geen twijfel over ontstaan!

Uw succes is onze ambitie

Uw doelstellingen, uw wensen en mogelijkheden staan centraal in ons advies. De loyaliteitsprogramma’s die wij aanbieden en de diensten die wij leveren hebben de volgende kenmerken:

Professioneel:
State of the art apparatuur, gebruiksvriendelijke toepassingen, betrouwbare en storingsvrije systemen, ervaren en deskundige medewerkers.

Eenvoudig
:
Diepgaande kennis van software en systemen toegepast in simpele, gebruiksvriendelijke systemen.

Creatief:
Afgestemd op uw marktsegment, uw klantenkring en met unieke mogelijkheden.

Betaalbaar
:
Snel aan de slag zonder enorme investeringen dankzij een Laagdrempelig huurbedrag.

GEHEEL VRIJBLIJVEND INFORMATIE AANVRAGEN

Wilt u weten wat het Klantkaart spaarsysteem voor u kan betekenen? Vul hieronder uw gegevens in en we sturen u binnen 24 uur vrijblijvende informatie toe.

! Helaas kunnen wij voor consumenten die passen kwijt zijn of punten op hun pas willen zetten niets betekenen. Neem hiervoor contact op met de onderneming waar u de pas van heeft ontvangen !

Bedrijfsnaam:

E-mailadres: *

Telefoonnummer: *

Vragen of opmerkingen:

SPAARPAS

"Het inzetten van een spaarsysteem met uw eigen gepersonaliseerde spaarpas, zorgt gegarandeerd voor loyale klanten die meer zullen aankopen. "

De spaarpas van het Klantkaart loyaliteitsprogramma heeft de vorm en het formaat van een bankpas. Hij kan worden voorzien van een chip, een magneetstrip of een barcode. Op deze pas worden bij iedere aankoop aan de hand van de besteding in de winkel spaarpunten bijgeschreven of kunnen gespaarde punten worden verzilverd. De spaarpas wordt op naam geregistreerd en ingevoerd in een database. Daardoor kunt u vanuit het systeem heel eenvoudig op professionele wijze effectief met uw klanten communiceren. Inzet van een spaarsysteem gaat het aantal winkelbezoeken van uw klanten en hun gemiddelde besteding verhogen.

De voordelen van de spaarpas

Uw klanten blijven betrokken bij het spaarprogramma omdat men op ieder moment, in de winkel en op uw website, kan zien hoeveel punten men al gespaard heeft. Omdat de spaarpas op naam staat geregistreerd, krijgt u een perfect inzicht in uw klanten. U kunt selecties maken op alle gewenste criteria en zo heel gericht en effectief met uw klanten communiceren. Klantkaart richt voor u een aantal automatische acties in. Houders van een pas kunnen bijvoorbeeld met hun verjaardag een felicitatie ontvangen en een uitnodiging om een attentie in de winkel op te halen. Omdat u veel voordelen gaat koppelen aan het hebben van een spaarpas, krijgt u een groot bestand aan actieve spaarders. Klanten die kunnen sparen, besteden meer en komen vaker terug!

Het succes van het Klantkaart systeem

Met de Klantkaart spaarpas bindt u klanten aan uw winkel door ze voor iedere aankoop te belonen. Met het belonen van uw klanten, maakt u van klanten loyale klanten. En met de spaarpas werft u ook nieuwe klanten, omdat u zich nog meer gaat onderscheiden van de concurrentie.

Zet vandaag de stap naar grotere klantenbinding met uw eigen pas. 
Laat uw adviseren door de autoriteit op het gebied van sparen, Klantkaart. Onze medewerkers 
staan voor u klaar om met de introductie van uw eigen spaarpas de binding met uw klant te verstevigen, het aantal bezoeken aan uw winkel te laten toenemen en de gemiddelde besteding te verhogen.

Interesse?

Heeft u interesse in het klantkaart spaarsysteem?
Neem dan contact op via 088 - 55 268 00 of vul het onderstaande contactformulier in.

GEHEEL VRIJBLIJVEND INFORMATIE AANVRAGEN

Wilt u weten wat het Klantkaart spaarsysteem voor u kan betekenen? Vul hieronder uw gegevens in en we sturen u binnen 24 uur vrijblijvende informatie toe.

! Helaas kunnen wij voor consumenten die passen kwijt zijn of punten op hun pas willen zetten niets betekenen. Neem hiervoor contact op met de onderneming waar u de pas van heeft ontvangen !

Uw naam / bedrijfsnaam (verplicht)

Uw email (verplicht)

Telefoonnummer

Bijzonderheden