Loyaliteitssystemen van Klantkaart, in de praktijk bewezen


De spaarpas van het Klantkaart loyaliteitsprogramma heeft de vorm van een chipkaart en is voorzien van een magneetstrip. Op deze spaarpas worden bij iedere aankoop in de winkel spaarpunten bijgeschreven. Iedere spaarpas wordt op naam geregistreerd en ingevoerd in een database.

 

De voordelen van de spaarpas
Met de spaarpas van Klantkaart kan zowel de winkelier als de klant op ieder moment zien hoeveel punten op de spaarpas zijn bijgeschreven. Deze punten kan de klant in de winkel inwisselen voor cadeaus of voor korting bij aankoop. Omdat de spaarpas geïndividualiseerd is kunt u speciale acties voor specifieke klantgroepen organiseren.

 

Spaarpas maakt klantenbinding waar
Met de Klantkaart spaarpas bindt u klanten aan uw winkel door ze voor iedere aankoop te belonen. Met de beloning van het spaarpuntensysteem maakt u van klanten loyale klanten. En met de spaarpas werft u ook nieuwe klanten, omdat u meer biedt dan uw concurrent. Met een minmale investering kunt u gebruik maken van de spaarpas van het Klantkaart systeem.

 

Meer weten over de voordelen van de spaarpas van Klantkaart?
Voor meer informatie over de spaarpas en het Klantkaart loyaliteitssysteem kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier van de website of ons bellen op 088-5526800.

Wilt u weten wat de klantenpas voor u kan betekenen?
Vraag een vrijblijvend advies/offerte op maat aan.

Offerte spaarsysteem

Onze klanten