Loyaliteitssystemen van Klantkaart, in de praktijk bewezen


De spaarpas van het Klantkaart loyaliteitsprogramma heeft de vorm van een chipkaart en is voorzien van een magneetstrip. Op deze spaarpas worden bij iedere aankoop in de winkel spaarpunten bijgeschreven. Iedere spaarpas wordt op naam geregistreerd en ingevoerd in een database.

 

De voordelen van de spaarpas

Met de spaarpas van Klantkaart kan zowel de winkelier als de klant op ieder moment zien hoeveel punten op de spaarpas zijn bijgeschreven. Deze punten kan de klant in de winkel inwisselen voor cadeaus of voor korting bij aankoop. Omdat de spaarpas geïndividualiseerd is kunt u speciale acties voor specifieke klantgroepen organiseren.

Spaarpas maakt klantenbinding waar

Met de Klantkaart spaarpas bindt u klanten aan uw winkel door ze voor iedere aankoop te belonen. Met de beloning van het spaarpuntensysteem maakt u van klanten loyale klanten. En met de spaarpas werft u ook nieuwe klanten, omdat u meer biedt dan uw concurrent. Met een minimale investering kunt u gebruik maken van de spaarpas van het Klantkaart systeem.

Wilt u weten wat het Klantkaart spaarsysteem voor u kan betekenen? Vraag vrijblijvend informatie op maat aan.

Vraag informatie aan