Meer weten?

Een eigen spaarpas voor jouw autospeciaalzaak.

Automotive

In de automotive sector is het van groot belang dat klanten jouw onderneming trouw blijven. Door een succesvol spaarsysteem in te zetten zorg je ervoor dat klanten terugkomen.

Beloon loyaliteit.

Na de aanschaf van een auto hebben klanten de mogelijkheid om de grote of kleine beurten, keuringen of vervangende onderdelen bij iedere willekeurige garage aan te schaffen. Jij wilt echter dat ze na de aanschaf alleen nog maar bij jou komen voor alles wat met de auto te maken heeft. Dit krijg je voor elkaar door middel van een sterk loyaliteitssysteem!

We voorzien jouw klanten van een mooie klantenkaart, volledig in jouw eigen huisstijl. Jij beloont jouw klant met spaarpunten aan de hand van de besteding, en de klant beloont jou op zijn beurt met zijn loyaliteit. Wanneer jij jouw trouwe klanten beloont, zullen zij gegarandeerd blijven terugkomen - en waarschijnlijk zelfs váker dan gepland.

Hoe ons systeem werkt voor jouw autospeciaalzaak

Het belonen van loyale klanten is iets wat nog niet vaak wordt gedaan en daarom nog meer reden voor jou om er nu mee te beginnen. Een veelvoorkomende manier is om de klanten een spaarpunt per bestede Euro te geven. Komt de klant voor een kleine beurt van € 120,00? Dan ontvangt hij 120 punten op zijn klantenkaart. Hoe meer hij besteedt, hoe meer punten hij op zijn klantenkaart zal sparen.

Tips voor jouw autospeciaalzaak.

  • Laat de klanten sparen voor een kosteloze kleine beurt, ter waarde van € 120,00, tegen inlevering van een X-aantal punten.
  • Veel zakelijke klanten met lease-auto's? Laat iedere individuele gebruiker punten sparen die zij op hun beurt kunnen gebruiken voor korting op een keuring of onderdelen van hun privé voertuig.
  • Voeg onze cadeaukaartmodule toe die jouw huidige klanten kunnen aanschaffen voor hun kennissenkring! (inderdaad; dit zijn nieuwe potentiële loyale klanten!)

Succesverhalen

Zij werken al met ons spaarsysteem

Wat kun je nog meer met ons systeem?

Je kunt ervoor kiezen om de gespaarde punten te laten inwisselen voor een korting, een tegoedbon of een autoaccessoire. Wil je een bepaald product onder de aandacht brengen, zoals een set winterbanden, en de verkoop daarvan stimuleren? Geef dan bijvoorbeeld dubbele punten bij de aankoop van dit product of een korting tegen inlevering van een X-aantal gespaarde punten. Wil je jouw huidige klantenbestand uitbreiden? Kies dan voor onze cadeaukaartmodule, waarmee klanten hun kennissenkring kunnen voorzien van een aanbeveling, visitekaartje én tegoed voor jouw autospeciaalzaak.

Jouw externe marketingafdeling. 

Of je nu kiest voor een klantenkaart, cadeaukaart of prepaidkaart voor jouw autospeciaalzaak; wij staan áltijd voor je klaar om je te voorzien van hulp, inspiratie of advies rondom de implementatie en het succes van ons systeem. Zo kunnen wij advertenties voor je opmaken, promotiematerialen aanleveren en nieuwsbrieven opstellen en verzenden. Je kunt het zo gek niet verzinnen en wij regelen het voor je!

Advies op maat

We staan voor je klaar!

Aan de slag met ons systeem of heb je een vraag? Laat je gegevens achter en we geven je graag advies op maat!

Wij helpen je graag verder

Download ons ebook met 5 praktische tips!

Gratis aanvragen

Onze branches

Een bewezen spaarsysteem bij meer dan 3000 ondernemers in Nederland en België

Bekijk onze referenties